Be Stupid

26 Şubat 2010 Cuma


smart listens to the head. Stupid listens to the heart. Be stupid.

Diesel'in benim yeni farkettiğim "be stupid kampanyası". Aptal ol dese de çok akıllıca.
Diesel'in marka konumlandırması her ne kadar hızlı motto değişimleri yapıyor olsa da çok başarılı.
Marka ile ürün arasındaki farkın artık marka tarafına geçtiği iletişim dünyasında, Diesel'in belki de ürünlerinden çok daha iyi yaptığı iletişim çalışmaları, sadece markaya odaklı.
Joakim Jonason markanın art direktörü ne demiş? "İnsan tüm dünyada aynıdır"
Buradan hareketle Diesel kampanyalarını bütün dünyada değiştirmeden uyguluyor.

Succesful living
Diesel- Only the brave
Mental Power

ve

Be Stupid.


Markayı tebrik ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP